Banpersonalens hälsning efter säsongen 2023

Kära medlemmar!
 Sommaren 2023 har sakta men säkert övergått till höst, och det är med en bittersweet känsla vi meddelar att golfsäsongen för detta år är avslutad. Året har varit fyllt av spännande ögonblick, hängivenhet och enastående prestationer från er alla, och vi känner oss otroligt tacksamma för att ha fått vara en del av er golfresa.

Under säsongen har vår gemenskap vuxit och stärkts. Det har varit en fröjd att se era ansikten på vår golfbana, oavsett om ni har kämpat på för att sänka era handicap, delat skratt på klubbtävlingar eller bara njutit av den fridfulla miljön som golfen erbjuder. Ni är hjärtat och själen i vår golfklubb, och vi vill ta detta tillfälle att uttrycka vår djupa tacksamhet för ert engagemang och ert deltagande.

Säsongens slut innebär inte farväl, utan snarare en paus i våra aktiviteter. Under vintermånaderna kommer vi att arbeta hårt med att förbättra banan och klubbhuset, så att när våren återvänder, är vi redo att välkomna er med öppna armar för en ny och spännande säsong.

Vi vill tacka er alla för er passion för golfen, ert stöd och er värdefulla närvaro. Tillsammans har vi skapat minnen som kommer att följa oss långt bortom fairwayen. Ha en underbar vinter, och låt oss se fram emot att ses igen när säsongen återvänder med nya möjligheter.

Med varmaste hälsningar,
Banpersonalen Ryfors Golfklubb